Gisteren had ik een afspraak, om 16.00 uur in Hotel V (Frederiksplein, Amsterdam), met Marlon Groenhart.

Ik was iets verlaat, maar dat mocht de pret niet drukken gelukkig.
Wat begon als een driehoeksgesprek tussen Jan Stuurman, de GM van Hotel V en tevens een oud collega van mij, Marlon Groenhart en mij, werd een zeer aangename dialoog tussen Marlon en mij.

Eerst heb ik iets verteld over mijn achtergrond, waar ik nu sta en waar ik heen wil met NoLinea Marketing. Daaropvolgend vertelde Marlon over zijn bedrijven, waar hij nu staat en waar hij naartoe werkt.

Marlon houd zich op dit moment bezig met een aantal zaken, namelijk:
Marlon Groenhart, Abudanz en Umustgrow.

Marlon Groenhart is de personificatie van het gelijknamige bedrijf.
Het bedrijf adviseert in, organiseert en produceert evenementen (B-2-B).
Marlon is naar mijn mening een sociaal betrokken, aangenaam, internationaal georiënteerd mens met een intrinsieke drang tot inspireren.

Abudanz staat o.a. voor de bewustwording van voorspoed.
Zij maken het mogelijk om op een zeer sociale wijze te netwerken, te genieten van alle creativiteit die een omgeving, mensen of een collectief in zich heeft, door alle zintuigen te prikkelen. Tijdens deze evenementen spelen zaken als muziek, mode, kunst, eten en drinken een grote rol. Dit evenement word twee keer per jaar georganiseerd, eenmaal in de lente en eenmaal in de herfst. De eerstvolgende keer ben ik er zeker bij.

Umustgrow staat voor ontwikkeling, zowel persoonlijk, maatschappelijk als zakelijk. Umustgrow zorgt er op eigenzinnige, sociale en transparante wijze voor dat ideeën plannen worden, plannen tot uitvoer worden gebracht en uiteindelijk doelstellingen worden behaald.

Na deze uitgebreide introducties, waarin heen en weer vragen werden gesteld, werd het gesprek steeds persoonlijker en dynamischer.
Erg illustrerend voor het effect van de dialoog en voor mij een bevestiging van de kracht van de dialoog.

Waarom?

Omdat dit voor mij echt een eye opener is gebleken.
Marlon heeft zeer aandachtig geluisterd naar mij en is tot de conclusie gekomen dat ik er goed aan zou doen om workshops te gaan organiseren om bewustwording van de kracht van Social Media te creëren in de Hospitality & Gastronomische branche.
Daarnaast benadrukte hij ook dat men dicht bij zichzelf moet blijven om te bereiken wat men wil. Dit kan ik alleen maar beamen.

Na het gesprek wat om 16.15 uur begon en uiteindelijk om 19.00 uur stopte, was ik erg geïnspireerd en extra gemotiveerd om mijn ideeën, te vertolken in concrete plannen en gerichte acties. Hiervoor bedank ik Marlon nogmaals.

De sfeer in Hotel V was zeer aangenaam, de muziek, de gastvrouw en gastheer, de belichting, de gasten en de wijn waren perfect in balans. Een ongekend gevoel van gastvrijheid!

Mijn complimenten en graag tot zondag aanstaande.