Internet marketing: Hoe doe ik dat?
Klantcontact via het Internet: Hoe doe ik dat?
Stuur ons uw ondernemersvraag.

De klant van vandaag gebruiken het Internet om op de hoogte te blijven.
Via Social Media zoals Hyves, Facebook, Twitter en Linkedin praten zij met elkaar over een onderwerp dat zij belangrijk vinden. Dit onderwerp kan ook uw dienstverlening of product zijn.

De ondernemer van vandaag wil in contact staan met de klant van nu én de klant van morgen. Hij of zij wil begrijpen wat er leeft. Zichtbaar en vindbaar zijn op het Internet. In dialoog met de consument. Maar hoe werkt dat?

NoLinea Marketing zoekt MKB-bedrijven die Internet Marketing en Social Media zien als ontwikkelingspunt.
Wij organiseren vraaggerichte workshops over deze thema’s. U formuleert de vraag, wij werken samen met alle deelnemers aan de oplossing. Onze workshops zijn dus praktisch en concreet, aangepast op uw huidige behoefte.

Ondernemersvragen
Denk hierbij aan:
– (Personal) Branding
– Interactie met gasten/klanten
– Sec de uitleg van de verschillende Social Media.

Bel of mail ons uw ondernemersvraag, uiteraard geheel vrijblijvend.
Uw ondernemersvraag wordt behandeld in de eerstkomende workshop.
Mail naar workshops@nolinea.nl of bel met Alex Matatula op 06 – 455 36 799.

Via Social Media delen mensen verhalen, kennis en ervaringen.
Zo wordt het mogelijk een dialoog aan te gaan met grote groepen consumenten, zonder dat dit grote budgetten vereist. Door goed om te gaan met Social Media worden bedrijven sneller een vertrouwd onderdeel van het netwerk.
Marketing via Social Media speelt daarom een steeds belangrijkere rol in de relatiemarketing van bedrijven.

Persvermelding
Het Haarlems Dagblad heeft deze workshop opgenomen in het Haarlems Dagblad van 27 juli 2010.
Het staat onder het katern Goede Zaken, specifiek Goed Getipt!

Zie de vermelding hieronder.

Workshop_Ondernemen_met_Social_Media_door_NoLinea_Marketing